بررسی ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر مس رفسنجان/ قرمزها با کمترین تغییر

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که شرایط خوبی را در اردوی پیش از بازی نداشته اند و روز گذشته با خبر درگذشت علی انصاریان شوکه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در بازی معوقه از هفته نهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۷ به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت، سرخ پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار فاصله خود را با استقلال صدرنشین کمتر کرده و به رقیب دیرینه خود نزدیک شوند.

رادو جایگزین لک محروم

حامد لک در دیدار اخیر قرمزها مقابل تراکتور ۴ اخطاره شد و این بازی را از دست داد، پس از مدت‌ها دوری از دروازه، بوژیدار رادوشوویچ سنگربان پرسپولیس در این دیدار است و باید دید چه عملکردی خواهد داشت.

کنعانی همچنان دور از ترکیب

سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر مس رفسنجان هستند، عملکرد قابل قبول مدافعان قرمز پوش برابر تراکتور تبریز کادر فنی را راضی به حفظ آن‌ها در این دیدار کرده است، این در حالی است که غیبت کنعانی زادگان در این هفته از رقابت‌ها نیز ادامه دارد و وی به دلیل مصدومیت دور از میادین است.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمز پوشان در بازی امروز، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستند، قطعاً حضور دوباره مهدی ترابی در این تیم باعث می‌شود کادر فنی در نیم فصل دوم با دست بازتری مهره‌های خود را در زمین بچیند و با محدودیتی روبرو نباشد.

عبدی و امیری در خط حمله

وحید امیری و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در بازی با تیم کرمانی خواهند بود، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۴-۴-۲ بازی خواهند کرد، گفتنی است در کنار دو مهاجم قرمزها احمد نوراللهی هم به عنوان مهاجم کاذب در ترکیب کار خواهد کرد، باید دید حضور وی در کنار دو مهاجم قرمز می‌تواند عملکر خوب آن‌ها را تکرار کند یا خیر.

کد خبر 473912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.