از ظرفیت بسیج و سمن‌های جوانان برای کارهای ملی مشترک استفاده شود

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت سمن‌ها در موضوعات مختلف، گفت: می‌توان از ظرفیت تشکل‌ها و طرح‌ها و ایده‌های آنها در موضوعات تولید محتوا و دیدگاه‌های بسیج کارهای مشترکی انجام داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعضای شورای پایگاه بسیج جواد الائمه (ع) ساختمان شماره دو وزارت ورزش و جوانان به مناسبت دهه مبارک فجر با محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۴۲ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و خدا رو شکر به کوری چشم دشمنانی که افول نظام اسلامی را آرزو دارند، این نظام راه خود را دنبال می‌کند و دشمنان هیچوقت به هدف خود نمی‌رسند.

وی با اشاره به سفرهای استانی خود، ادامه داد: با وجود همه مشکلات و مسائلی که مردم دارند، به هر استانی که سفر می‌کنیم از جوانان و مردم روحیه می‌گیریم. همین‌که مردم و جوانان به اعتراض و مطالبه می‌کنند نشان از این دارد که هنوز امید دارند و می‌خواهند وضعیت کشور را سامان دهند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به مشارکت ۹۸ درصدی سمن‌های جوانان در انتخابات مجمع ملی جوانان اشاره کرد و گفت: این میزان مشارکت جوانان در انتخابات مربوط به خودشان، نشان از وجود امید، انگیزه و اعتماد دارد. با همه مسائل موجود، به آینده کشور خوشبین هستم و مطمئنم جوانان و نسل جدید اتفاقات خوبی را با هدایت رهبر معظم انقلاب برای کشور و نظام اسلامی رقم خواهند زد.

تندگویان در خصوص فعالیت بسیج در وزارت خانه گفت: به اعتقاد بنده این ساختمان نیاز به بازنگری در عرصه فعالیت‌های بسیج دارد و در حال حاضر مباحث فرهنگی بر موضوعات دیگر اولویت دارد. باید رنگ و بوی شهدا در فضای وزارت خانه جاری باشد همچنین توجه به کارکنان فرزند شهید و تکریم خانواده آنها و برگزاری مراسم برای کارکنان ایثارگر و خانواده شهدا می‌تواند انگیزه و روحیه را بین آنها مضاعف کند.

کد خبر 473850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.