پیدا شدن حادثه دیدگان کویر «ریگ جن» پس از ۱۶ ساعت تلاش

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از پیدا شدن حادثه دیدگان کویر ریگ جن در محدوده شمال انارک خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عصر روز گذشته امدادخواهانی از کویر ریگ جن در محدوده شمال انارک برای ۲ مصدوم بدحال و ترومای کمر (ضربه به کمر و سر) از اورژانس پیش بیمارستانی درخواست کمک کردند و یک واحد از اورژانس و سه واحد از هلال‌احمر به منطقه اعلام شده اعزام شدند.

وی علت حادثه را نامعلوم عنوان کرد و افزود: هشت نیروی اورژانس و هلال‌احمر از ساعت ۱۶ روز یکشنبه تا هشت کیلومتری محل اعلام شده رسیدند اما به دلیل برخورد با باتلاق ماسه قادر به ادامه مسیر نبودند و در نهایت تغییر مسیر دادند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان ادامه داد: با توجه به تاریک شدن هوا و برخورد با یک باتلاق ماسه در کویر، نیروهای امدادی به تجسس برای یافتن مصدومان ادامه دادند ولی تا ساعت هشت صبح امروز موفق به یافتن مصدومان نشده بودند.

وی با اشاره به اینکه در نهایت بالگرد اورژانس یزد نیز وارد این عملیات امدادرسانی شد، تصریح کرد: شب گذشته یکی از مصدومان بدحال که جان خود را از دست داده بود توسط آفرود سواران عبوری به درمانگاه انارک منتقل شد.

عابدی اظهار کرد: مصدوم دیگر این حادثه صبح امروز پس از تجسس‌های فراوان زمینی و هوایی پیدا شد و برای تکمیل مراحل درمانی با بالگرد به بیمارستان رهنمون استان یزد منتقل شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، تصریح کرد: علت این حادثه سقوط از روی تپه با توپ‌های زورب بال بوده است.

کد خبر 473744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.