برنامه‌های فجر شهرداری کلیشاد و سودرجان مجازی برگزار می‌شود

شهردار کلیشاد و سودرجان گفت: شهرداری سعی بر آن داشته است که شور انقلابی ایام دهه فجر و نشاط شهری کاهش پیدا نکند اما با توجه به وجود بیماری کرونا، برنامه‎های دهه فجر بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا، جلوگیری از شیوع مجدد آن، همچنین بر اساس مصوبات ستاد استانی و ملی کرونا، برنامه‌های دهه فجر بیشتر به صورت مجازی و در قالب مسابقه کتابخوانی، نقاشی، دل‌نوشته و ثبت خاطرات انقلاب از شهر کلیشاد و سودرجان برگزار شده است.

وی افزود: امروز سه شنبه نیز رأس ساعت ۲۱ همراه با بانگ الله اکبر در نقاط مختلف شهر نورافشانی انجام خواهد شد و راهپیمایی امسال نیز بر اساس مصوبات و در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به صورت نمادین و ماشینی برگزار خواهد شد.

شهردار کلیشاد و سودرجان خاطرنشان کرد: شهرداری سعی بر آن داشته است که شور انقلابی ایام دهه فجر و نشاط شهری کاهش پیدا نکند، در همین راستا نیز بخش عمده‌ای از اقدامات بر اساس نظرات کمیته جوانان سطح شهر انجام شده است که نقش فعالی داشته‌اند.

اخگر به برنامه‌های این شهرداری برای سال جدید اشاره و تصریح کرد: سال جدید با شروع قرن آغاز خواهد شد و با توجه به سابقه شهرداری کلیشاد وسودرجان، در نظر داریم بیش از ۶۰ سال تجارب شهری را در ابعاد مختلف و در قالب گزارش مکتوب کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم روند رشد شهری و روند اقدامات عمومی در شهر را ارائه کنیم و در همین رابطه سعی بر آن است که برنامه پنج ساله شهر و شهرداری تدوین شود تا بتوان با گام‌های مؤثر و اساسی قرن جدید را آغاز کرد.
 

کد خبر 473735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.