فریدونی می تواند به وضعیت مالی باشگاه کمک کند/ ابراهیم زاده گزینه خوبی است

یک کارشناس فوتبال گفت: ابراهیم زاده جزء پرافتخارترین مربی‌های ایران است که می‌تواند جزء گزینه‌های ذوب آهن باشد، رجب زاده به عنوان مربی می‌تواند به ذوب آهن کمک کند ولی به عنوان سرمربی سابقه و تجربه کاری ندارد.

حسن حاج رسولی‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی ذوب آهن و سپاهان اظهار کرد: ذوب آهن از جایی ضربه خورد که از اول فصل ایراد داشت، این تیم در ساختار دفاعی مشکل دارد و سپاهان هم با آنالیز آن توانست به ذوب آهن ضربه بزند و سه امتیاز بگیرد. شهر آورد جذابی را شاهد بودیم که خلق موقعیت برای هر دو تیم داشت و تماشاگر پسند بود.

وی با بیان اینکه از زحمات جواد محمدی تشکر می‌کنیم، تصریح کرد: مجتبی فریدونی دو سال در هیئت مدیره ذوب آهن بوده و تجربه دارد، این مدیرعامل به ذوب آهن علاقه دارد و با تمام انرژی آمده که به این باشگاه کمک کند. یزدی زاده مدیر کل کارخانه ذوب آهن برای بهبود کار این تغییرات را ایجاد کرد، رشته فریدونی اقتصاد است که می‌تواند به ساماندهی وضعیت مالی باشگاه کمک زیادی کند و برای نیم فصل دوم چند بازیکن کلیدی به تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کند تا نتیجه بگیرد.

کارشناس فوتبال در خصوص پایان همکاری رحمان رضایی و ذوب آهن، خاطر نشان کرد: بعد از ۱۴ هفته ذوب آهن جایگاه خوبی ندارد، مدیر کارخانه، مدیرعامل و هیئت مدیره می‌خواهند شرایط ذوب آهن در جدول بهتر باشد که تغییر ایجاد کردند و این حق طبیعی آنها است.

حاج رسولی‌ها ادامه داد: وقتی در ایران بیش از اندازه می‌گویند حمایت می‌کنیم برعکس آن رخ می‌دهد، وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن خطرناک است و اعضای باشگاه ذوب آهن حق دارند تغییراتی به وجود بیاورند. هواداران تا جایی که می‌توانستند از تیم حمایت کردند ولی از نتایج راضی نیستند و این جایگاه واقعی ذوب آهن نیست، هوادار حق خود می‌داند تیمش نتیجه بگیرد.

وی با اشاره به اینکه منصور ابراهیم زاده کارنامه قوی دارد، گفت: ابراهیم زاده جزو پر افتخار ترین مربی‌های ایران است که می‌تواند جزو گزینه‌های ذوب آهن باشد. زمانی که تیمی مربی بومی انتخاب می‌کند دو حالت بیشتر ندارد یا نتیجه می‌گیرد و یا نتیجه نمی‌گیرد، حد وسطی ندارد و اگر ذوب آهن این کار را انجام دهد خوب است و می‌تواند از بازیکنان جوان باشگاه استفاده کند.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: رجب زاده به عنوان مربی می‌تواند به ذوب آهن کمک کند ولی به عنوان سرمربی سابقه و تجربه کاری ندارد که بهتر است با سمت مربی یا دستیار کنار تیم باشد تا برای سال‌های آینده روی توان او سرمایه گذاری شود.

همچنین علی کاظمیان در رابطه با بازی سپاهان و ذوب آهن اظهار کرد: اعتماد به کارآیی آکادمی فوتبال سپاهان به مرور زمان بیشتر می‌شود که نشان دهنده روزهای خوب است، هر جای دنیا باشگاه حرفه‌ای وجود دارد یک آکادمی خوب هم هست. مدیریت و سرمربی سپاهان به کارآیی آن اعتقاد دارند.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی اعتماد به آکادمی می‌تواند از سپاهان شروع شود، در دربی حضور رضا میرزایی و یاسین سلمانی خوب بود. با حوصله‌ای که محرم نویدکیا و هواداران دارند این باشگاه می‌تواند هزینه‌های سنگین را پایین بیاورد و از طریق بازیکنان آکادمی در آمدزایی هم داشته باشد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تفکرات محرم در زمین پیاده شده است، خاطر نشان کرد: اگر ما به عنوان سرمربی تیم بودیم شاید خلعتبری را به خاطر عملکرد ضعیف مقابل شهر خودرو به زمین نمی‌فرستادیم ولی محرم نویدکیا دوباره به این بازیکن اعتماد کرد که آمد و عملکرد خیلی خوبی هم داشت. سپاهان به بلوغ رسیده و بازیکنان یاد گرفتند با یکدیگر همدل باشند، آنها به کادر فنی تیم اعتماد دارند که نکته مثبتی است.

کاظمیان اضافه کرد: در بازی با شهر خودرو حق سپاهان باخت نبود ولی با وجود اینکه بازی را واگذار کرده بود توانست در یک بازی مهم به نام شهر آورد که حساسیت زیادی دارد به پیروزی برسد، هواداران باید حوصله داشته باشند.

کد خبر 473697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.