موردی از کرونای انگلیسی نداشته‌ایم/ روند افزایشی ابتلا به کرونا

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: بین علائم کرونا ویروس معمولی با کرونا ویروس انگلیسی تفاوتی وجود ندارد و تاکنون مورد قطعی از ابتلا به کرونا انگلیسی در استان اصفهان گزارش نشده است.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در استان اصفهان از حدود ۹۰ درصد به حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی حدود ۶۸ مورد از خانوارهای اصفهانی شناسایی و غربالگری شدند.

وی با اشاره به شایعه وجود کرونای انگلیسی در استان اصفهان، ادامه داد: ابتلا به کرونا انگلیسی قطعی در اصفهان گزارش نشده است و افراد باید اخبار را از منابع رسمی و مورد اعتماد دنبال کنند، روند ابتلا به کرونای معمولی در اصفهان از روند ثابت به سمت صعودی شدن است و احتمالاً هفته‌های آینده وضعیت بدی را تجربه می‌کنیم.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان تاکید کرد: در استان اصفهان ۱۰ مورد مشکوک به کرونا انگلیسی برای آزمایش به انستیتو پاستور تهران ارسال شده است و تاکنون موردی از ابتلای افراد به کرونا انگلیسی نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تفاوتی بین علائم کرونا ویروس معمول با کرونا ویروس انگلیسی وجود ندارد، افزود: افراد همچنان رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا را جدی بگیرند و درباره کرونا ساده انگاری نکنند چرا که در وضعیت شکننده‌ای قرار داریم.

کد خبر 473642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.