افتتاح دو مدرسه در شاهین شهر اصفهان

در راستای پویش ملی "من مادرم بچه های ایران فرزند من" دو مدرسه ۶ کلاسه در شاهین‌شهر اصفهان افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، روز گذشته در راستای پویش ملی "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" و همزمان با ایام دهه مبارک فجر، دو مدرسه ۶ کلاسه با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فرماندار شاهین‌شهر، مدیر آموزش و پرورش این منطقه و دیگر مسئولین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مدارس که از مجموعه مدارس نرگس جزی است با مشارکت خیر محترم آقای محمدحسین جزی احداث شده است، یکی از این مدارس شش کلاسه به نام حاجیه خانم ایران نیرومند (مادر) و مدرسه دیگر به نام حاج محمد جزی (پدر) نامگذاری شده است.

در این مراسم سیدمهدی میربد، مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان گفت: بعضی از خیران بیشتر از دیگر عزیزان در بین خیران ما می‌درخشند، هم اکنون پانزدهمین مدرسه از این مجموعه در روستای تیرکرت بوئین و میاندشت در حال احداث است و امیدواریم با توجهی که خیران که در امر مقدس مدرسه سازی و تجهیز مدارس دارند و همان طور که در طرح آجر به آجر ثابت کردند که همواره در این زمینه پیشگام هستند، در راستای پویش "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" هم شاهد احداث مدرسه‌ای دیگر باشیم.

وی افزود: محور کار نوسازی مدارس اصفهان تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که خیران سهم تعهد خود را در آنها انجام داده‌اند.

کد خبر 473631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.