گرامی‌داشت یاد علی انصاریان در جشنواره فیلم فجر اصفهان

در جریان برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان از مرحوم علی انصاریان یاد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظهر امروز (۱۹ بهمن‌ماه) مخاطبان یازدهمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی سیتی سنتر به تماشای فیلم "رمانتیسم عباد و طوبا" به کارگردانی کاوه صباغ‌نژاد نشستند. این فیلم آخرین هنرنمایی علی انصاریان در قاب سینما و اولین حضور این چهره در جشنواره فیلم فجر بود. انصاریان هیچگاه فرصت نکرد که نقش‌آفرینی خود را در پرده جادویی جشنواره فیلم فجر تماشا کند و ویروس کرونا جان او را گرفت.

در روز ۱۵ بهمن‌ماه، در حالی که مردم در شوک درگذشت مهرداد میناوند بودند، ناگهان چهره محبوب دیگری رخت از این دنیا بست. علی انصاریان، فوتبالیستی که جلوی دوربین قرار گرفت و جرگه بازیگران وارد شد قربانی بعدی ویروس کرونا بود. خبر درگذشت انصاریان در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر، سینما را نیز در شوک فرو برد.

در حالی که بسیاری از دوستانش منتظر بودند انصاریان بهبود یابد و آخرین نقش آفرینی خود یعنی "رمانتیسم عباد و طوبا" را بر پرده نقره‌ای تماشا کند، او ناگهان قصد سفر کرد. درگذشت بازیگری که اولین حضورش در جشنواره فیلم فجر را تجربه می‌کرد، تبدیل به یک تراژدی در تاریخ جشنواره شد.

تراژدی که هنوز داغ آن برای بسیاری تازه است. درگذشت انصاریان عاشقانه شیرین طوبی و عماد را تلخ کرد. امروز نیز مخاطبان پردیس سینمایی سیتی سنتر پس از تماشا آخرین اثر علی انصاریان با تصویر و شمع‌هایی برای این چهره روشن شده بود، روبرو شدند.

کد خبر 473562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.