مرحله دوم مناظره تراموا اصفهان مکتوب برگزار می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای اولین بار است که مناظره مکتوب در حوزه‌های شهری کشور اتفاق می‌افتد و امیدواریم این اقدام تبدیل به یک سنت در شهرها شود زیرا ادعاهای مطرح شده در مناظره مکتوب، ثبت و ضبط شده و مستندات مورد ادعا نیز ضمیمه آن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی امروز _یکشنبه ۱۹ بهمن ماه_ در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ۱۷ دی‌ماه سال جاری مناظره‌ای درباره تراموای اصفهان به صورت زنده برگزار و مقرر شد مرحله دوم آن نیز برگزار شود اما به دلیل آنکه مباحث تخصصی بود و نیاز به ارائه مستندات داشت، تصمیم گرفته شد مرحله دوم مناظره به‌صورت مکتوب انجام شود.

وی افزود: ۱۵ بهمن‌ماه، نامه‌ای برای مدیران حمل‌ونقلی شهرداری، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های تهران، اصفهان و صنعتی اصفهان، نمایندگان سمن‌ها و تشکلات مردمی و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها ارسال شد تا سوالاتی که درباره پروژه تراموا دارند را برای انجام مرحله دوم مناظره اعلام کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تا پایان هفته جاری برای ارسال سوالات زمان وجود دارد و پس از آن مرکز پژوهش‌ها اقدام به جمع‌بندی سوالات مطرح‌شده خواهد کرد.

وی ادامه داد: مخاطب سوالات باید توسط سوال کننده مشخص شود تا مرکز پژوهش‌های شورا سوالات را برای هر یک از طرفین موافق یا منتقد اجرای تراموا در اصفهان ارسال کند.

خسروی خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که مناظره مکتوب در حوزه‌های شهری کشور اتفاق می‌افتد بنابراین امیدواریم این اقدام تبدیل به یک سنت در شهرها شود زیرا ادعاهای مطرح شده در مناظره مکتوب، ثبت و ضبط شده و مستندات مورد ادعا نیز ضمیمه آن خواهد شد.

وی افزود: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گزارشی از جزئیات پروژه و مقایسه تراموا با سایر مدهای حمل‌ونقلی، در اختیار مرکز پژوهش‌ها قرار داده است تا متقاضیان با استناد به آن، سوالات خود را مطرح کنند.

کد خبر 473526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.