کلوپ باز هم سد راه پپ می‌شود؟

از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال انگیس امشب یک دیدار حساس برگزار می‌شود که لیورپول مقابل سیتیزن ها محکوم به برد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال انگیس امشب _یکشنبه ۱۹ بهمن_ از ساعت ۲۰ دو تیم بالانشین منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد با قضاوت مایکل اولیور به مصاف هم می‌روند.

قرمزها که فصل گذشته سرانجام به حسرت ۳۰ ساله خود پایان دادند و بر قله جزیره ایستادند، این فصل عملکرد سینوسی و ضعیفی داشتند و در حال حاضر با ۲۲ بازی و کسب ۴۰ امتیاز به جایگاه چهارم بسنده کرده است.

در طرف مقابل سیتیزن‌ها که با پپ شروع خوبی در اوایل فصل نداشتند، رفته رفته قدرت خود را به رقبا دیکته کردند و آرام آرام به بالای جدول رسیدند و در حال حاضر با ۴۷ امتیاز از ۲۱ بازی قاطعانه در صدر جدول جا خوش کرده‌اند.

بازی امشب برای پسران کلوپ بسیار مهم است و به نوعی سه امتیاز این دیدار از نان شب برایشان واجب‌تر است. اگر لیورپول در آنفیلد ببازد، می‌توان گفت قافیه قهرمانی را واگذار خواهد کرد و با توجه به همه تفاسیر شانسی برای تکرار موفقیت فصل پیش نخواهد داشت.

از سمت دیگر، اگر بتواند پیروز شود جنگ قهرمانی در ادامه راه، بین سیتی، یونایتد، لیورپول، لستر و اورتون آنجلوتی، بسیار جذاب و جالب خواهد بود و همه علاقه مندان به لیگ‌برتر جذابیتی خیره کننده را پیش روی خود خواهند دید.

این در حالی است که آبی آسمانی‌ها از اواخر سال ۲۰۲۰ تا به امروز حدود دو ماه و نیم است که در ۱۵ دیدار لیگ برتری و جام حذفی و اتحادیه شکستی تجربه نکرده‌اند و شکست دادن تیم آماده پپ گواردیولا بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

تیم لیورپول هم که هفته پیش به برایتون و هم تیمی‌های جهانبخش باخته، شرایط سختی دارد و در ادامه راه بعد از این هفته باید به ترتیب مقابل لستر (لیگ برتر) لایپزیگ (لیگ قهرمانان) و اورتون (لیگ برتر) قرار بگیرد.

در ۲۹ دیدار اخیر این دو غول انگلیسی در همه رقابت‌ها، کفه ترازو به سمت مربی آلمانی سنگینی می‌کند. لیورپول ۱۲ برد کسب کرده، ۱۰ دیدار به تساوی رسیده و ۷ پیروزی هم سهم پپ بوده است.

برای دیدار امروز، منچستری‌ها از داشتن آگوئرو، ناتان آکه و دبیروینه که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند محروم هستند و لیورپول هم نمی‌تواند از حضور دیگو ژوتا، گومز، ماتیپ، کیتا و فندایک استفاده کند.

برگ برنده لیورپولی‌ها و همه امید آنها به سرمربی خود است. یورگن کلوپی که خیلی‌ها او را نابغه مربیگری خطاب می‌کنند. او در آلمان و حتی در انگلیس هرگاه که مقابل تیم‌های پپ قرار گرفته، شرایط سختی را برایشان رقم زده و نشان داده راه موفقیت مقابل دیگر نابغه مربیگری را خیلی خوب بلد است.

کد خبر 473491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.