بهره‌برداری از ۲ بوستان مشهد تا پایان بهمن ماه امسال

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از بهره‌برداری بوستان‌های رحمانیه ۲۲ و عصمتیه ۹ در راستای ارتقای سرانه فضای سبز شهری و افزایش کیفیت زیست محیطی این منطقه خبر داد.

سید علی اکبر انتظام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: منطقه ۱۲ یکی از مناطق نوساز شهر مشهد است که در سال‌های اخیردر زمینه افزایش سرانه فضاهای مسکونی از توسعه پرشتابی برخوردار بوده است که به منظور برقراری توازن تقسیم فضایی و کاربری‌ها، توسعه فضای سبز این منطقه نیز به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر در بسیاری از مناطق شهری، فضاهای بزرگ مقیاس کمی، به منظور توسعه فضای سبز وجود دارد توسعه بوستان‌های محلی در سطح شهر مشهد مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: بوستان رحمانیه ۲۲ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و در فضایی به وسعت بیش از شش هزار و ۵۰۰ متر مربع با پیشرفت ۹۸ درصدی و بوستان عصمتیه ۹ با اعتباری بالغ بر ۲۶.۹ میلیارد ریال و در فضایی به وسعت بیش از ۹ هزار و ۹۰۰ متر مربع با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال احداث است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان بهمن ماه سال جاری تکمیل و بهره برداری می‌شوند.

کد خبر 473411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.