جلسه سرنوشت ساز باشگاه ذوب‌آهن با رحمان رضایی

بعدازظهر امروز(شنبه) جلسه مهمی در باشگاه ذوب‌آهن برگزار خواهد شد تا هیئت مدیره درباره رحمان رضایی و ادامه همکاری با این سرمربی تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی از ابتدای فصل جاری نتوانسته نتایج خوبی را با ذوب‌آهن کسب کند. این سرمربی در چهارده هفته ابتدایی لیگ، ۸ تساوی و ۵ شکست را تجربه کرده و تنها موفق به غلبه بر تیم نساجی شده است تا سبزپوشان اصفهانی با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول جا خوش کنند و با توجه به اختلاف ۶ امتیازی نسبت به سایپا رده سیزدهمی همراه با نساجی و ماشین‌سازی، کاندیداهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر لقب بگیرند.

همین موضوع باعث شد تا از چند هفته پیش هیئت مدیره باشگاه، اولتیماتومی به رضایی بدهند که البته در چندین بار از موضع خود عقب نشستند و با وجود ناکامی او در کسب امتیازهای لازم، تصمیم گرفتند تا همچنان با این سرمربی ادامه بدهند. با این حال روز گذشته شاگردان رضایی شهرآورد اصفهان را به سپاهان واگذار کردند و علیرغم آنکه فریدونی، مدیرعامل جدید ذوب‌آهن بر ماندگاری رحمان رضایی روی نیمکت تاکید کرده بود صبح امروز از این باشگاه اصفهانی اخباری مبنی بر برگزاری جلسه‌ای در خصوص تعیین تکلیف ادامه همکاری با رضایی شنیده شد.

در همین خصوص رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ضمن تأیید برگزاری این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه همه چیز درباره رحمان رضایی مشخص خواهد شد.

کد خبر 473251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.