راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت موتوری و خودرویی برگزار می‌شود

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی از مسیر میدان لاله، بزرگراه آقابابایی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و پل‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود بر همین اساس لازم است شهروندان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی مولوی رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان صبح امروز (شنبه ١٨بهمن ماه) در نشست خبری اعلام برنامه‌های یوم الله ٢٢ بهمن استان اصفهان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی از مسیر میدان لاله، بزرگراه آقابابایی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و پل‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود بر همین اساس لازم است شهروندان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: انتظار می‌رود شهروندان پیش از شرکت در راهپیمایی موتوری و خودرویی از سالم بودن خودرو مطمئن باشند تا در طول مسیر مشکلی رخ ندهد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان ادامه داد: انتظار می‌رود شهروندان در حین شرکت در راهپیمایی فاصله خودرو با خودروی جلویی را رعایت کنند و از اقداماتی که موجب حواس پرتی راننده خودرو می‌شود پرهیز کنند، همچنین مطلوب است شهروندان در طول مسیر با نیروهای پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

مولوی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در جریان برگزاری مراسم راهپیمایی موتوری راکبان موتورسیکلت قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و همچنین استفاده از کلاه ایمنی را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: اصفهان همواره در برگزاری مراسم‌ها در کشور درخشیده است، بر همین اساس انتظار می‌رود شهروندان با رعایت مقررات، راهپیمایی با شکوهی در روز ٢٢بهمن برگزار کنند.

وی تصریح کرد: در طی مسیرهای راهپیمایی منتهی به میدان امام حسین (ع) محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده است، لازم است خودروهای سنگین برای تردد با همکاری پلیس راهور از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 473240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.