برگزاری وبیناری در مشهد برای رسیدن به سطح شهر زیست‌پذیر

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از برگزاری نخستین وبینار آموزش شهروندی زیست محیطی با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد با موضوع آموزش شهروندی جهت رسیدن به سطح شهری زیست‌پذیر خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این وبینار که با حضور علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد، موضوعاتی همچون تجربه شهرداری تهران در زمینه آموزش شهروندی در حوزه محیط زیست و روش‌های نوین ارائه آموزش‌های شهروندی و آموزش از طریق ایجاد زیرساخت‌های مدیریت مشارکتی، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: آموزش‌های مردمی از طریق توسعه دفاتر تسهیلگری با رویکرد آموزش جوامع هدف در نقاط مختلف شهری، از دیگر موضوعات مورد بررسی در نخستین وبینار آموزش شهروندی محیط زیستی شهرداری مشهد بود که در آن بر لزوم توانمندسازی مربیان مهدکودک‌ها و اعضای شورای اجتماعی محلات و استفاده از ظرفیت مساجد در سطح شهر تاکید شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از آغاز فراخوان اولین جشنواره عکاسی و نقاشی با هدف حمایت از پرندگان شهر مشهد با عنوان "ققنوس"با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش عکاسی و نقاشی با موضوعات کبوتر حرم، حمایت از پرندگان به ویژه در روزهای سرد زمستانی و پرندگان شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری اولین جشنواره عکاسی و نقاشی «ققنوس»، حمایت از پرندگان شهر مشهد و افزایش آگاهی شهروندان نسبت به مزایای وجود آن‌ها در محیط‌های شهری است.

وی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه‌نامه شرکت در جشنواره و نحوه ارسال آثار، به آدرس اینترنتی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد به نشانی services.mashhad.ir مراجعه کنند.

کد خبر 473233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.