آغاز عملیات اجرای فاز دو شبکه جمع‌آوری فاضلاب خوانسار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: عملیات فاز دوم طرح جمع آوری شبکه فاضلاب شهر خوانسار با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هاشم امینی امروز (جمعه) در آئین کلنگ زنی فاز دوم طرح جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهر خوانسار با بیان اینکه سال گذشته تصفیه خانه فاضلاب این شهر به بهره برداری رسید، اظهار کرد: فاز دوم این پروژه به طول ۳۱ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب شهر خوانسار با پنج پیمانکار سعی در تسریع پروژه دارد و از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواستار همکاری برای اجرای آن هستیم تا ظرف مدت کوتاه اجرا شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در ۱۰ سال گذشته تحول اساسی در حوزه آب و فاضلاب اتفاق افتاده است، گفت: با بهره‌برداری از شبکه فاضلاب خوانسار ۵۷ کیلومتر از این شبکه احداث شد که به جهت ابعاد زمین، شبکه فاضلاب در این شهر ضروری است.

امینی افزود: با پیگیری استاندار اصفهان برای این پروژه ۴۰ میلیارد تومان اعتبار درخواست شد که تاکنون ۲۰ میلیارد تومان آن مصوب و ۱۶ میلیارد تومان دیگر پرداخت شده است که امروز فاز دوم شهر خوانسار با ۳۱ کیلومتر آغاز شد که حرکت بزرگی برای تأمین آب فضای سبز شهری و صنعت است.

وی ادامه داد: سال ۹۵ تصفیه خانه اضطراری شهر خوانسار شروع شد و اکنون مشغول احداث تصفیه خانه متعارف شهر خوانسار هستیم تا از محل سد کوچری آبگیری شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل فرسودگی شبکه آب خوانسار ۶۰ درصد پرت آب داشتیم که با اصلاح آن به ۲۵ درصد رسیده است و باید کاهش داشته باشد، گفت: دومین شهر هوشمند حوزه آب استان را برای شهر خوانسار تعریف کردیم.

کد خبر 473165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.