جزئیات اعمال محدودیت و جریمه به کلانشهر اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص جزئیاتی از مصوبه وزارت کشور برای اعمال محدودیت‌های ورود به کلانشهر اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان در خصوص زمان اعمال محدودیت‌های جدید در اصفهان، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه‌ای که از وزارت کشور به شهرهای زرد مسافر پذیر و کلانشهرها که اصفهان هم جز کلانشهرها و شهرهای مسافر پذیر است، انجام شده است، از شنبه ۱۸ بهمن ماه، منع ورود پلاک‌های غیربومی از استان‌های دیگر به کلان‌شهر را اصفهان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شهرستان اردستان نارنجی شده و منع تردد به این شهرستان و ۷ شهرستان استان اصفهان ابلاغ شده است و ورود پلاک‌های شهرستان اردستان به شهرهای اصفهان و کلان‌شهر اصفهان ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به جزئیات اعمال محدودیت‌ها خاطرنشان کرد: اعلام جزئیات اینکه ورود سایر شهرستان‌های استان به کلان‌شهر اصفهان ممنوع است یا خیر، فردا در جلسه ستاد کرونا استان مصوب و بعد از آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در مصوبه وزارت کشور اعمال محدودیت‌ها فقط برای کلان‌شهر اصفهان است و باید ورودی‌ها به کلان‌شهر اصفهان را در محدوده کلان‌شهر اصفهان ممنوع کنیم و جزئیات کامل آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: تمامی پلاک‌های غیربومی که قصد ورود به کلان‌شهر اصفهان را داشته باشند، بر اساس مصوبه کشور مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و دوربین‌ها و مأموران پلیس راهور نظارت کامل بر ورودی‌ها دارند و پلاک‌های غیربومی را اعمال قانون می‌کنند.

کد خبر 473152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.