تلاش رحمان برای فتح شهرآورد!

شاگردان رحمان رضایی درحالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که سعی می‌کنند با ثبت دومین برد خود در لیگ جایگاه خود را در انتهای جدول بهبود ببخشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۵ به مصاف رقیب دیرینه خود، سپاهان خواهد رفت، شاگردان رحمان رضایی که هفته گذشته برابر نساجی به پیروزی رسیدند این بار در شهرآورد اصفهان سعی می‌کنند دومین پیروزی خود را در لیگ بیستم به ثبت رسانده و یک هفته مانده به پایان نیم فصل رقابت‌ها امیدهای خود را برای بازگشت به لیگ دوچندان کنند.

بازگشت گردان به ترکیب

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد شد، وی بعد از چند بازی دوباره به ترکیب بازگشته و تلاش می‌کند علاوه بر جلب اعتماد کادرفنی، دروازه خود را بسته نگه دارد.

خط دفاع سبزپوشان

محمد قریشی، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آن در شهرآورد اصفهان هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان زرد پوش را متوقف کنند.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب در بازی امروز، قاسم حدادی فر، عرفان پورافراز، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور حدادی فر درمیدان واستفاده از تجربه وی در این دیدار قطعاً به کمک رحمان رضایی و تیم خواهد آمد.

دشتی و دارکو در خط حمله

علی دشتی و دارکو بیدوف مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان نوید کیا خواهند بود، بنا به تصمیم کادر فنی به احتمال فراوان آن‌ها با تعداد بالای هافبک در میدان حاضر خواهند شد تا بازی سازهای سپاهان را از مسابقه خارج کرده و عملکردشان را بی اثر کنند.

کد خبر 473054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.