۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
فرصت اشتباه نداریم

سرمربی تیم سپاهان گفت: در شرایط خوبی قرار داریم. به دلیل شکست در هفته قبل نمی توانیم امتیازی از دست دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش بازی مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: از طرف کادر فنی، بازیکنان و باشگاه سپاهان فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. امیدوارم راهکار مناسبی در نظر گرفته شود تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد و پروتکل‌ها را بهتر رعایت کنیم. درگذشت این دو عزیز تأسف برانگیز بود.

وی در خصوص دربی اصفهان، گفت: در هفته گذشته بازی حساسی را از دست دادیم که می‌توانست به ما کمک کند، فرصت اشتباه دیگری را نداریم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و در هفته‌های گذشته تغییرات این تیم باعث شده نتایج بهتری شکل بگیرد. درست است ذوب آهن شرایط خوبی در جدول ندارد اما از نظر فوتبالی تیم خوبی است و بازی خوبی ارائه می‌دهند.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به وضعیت تیم سپاهان، اظهار کرد: تا جایی که می‌توانیم باید شانس گلزنی ایجاد کنیم و از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و به ضد حمله‌های ذوب‌آهن توجه کنیم. دربی اصفهان همیشه جذاب بوده و امیدوارم فردا هر تیمی لیاقت برد دارد برنده شود.

نویدکیا در خصوص نتیجه گیری تیم‌های بزرگ، گفت: تیم‌های بزرگ باید به همان اندازه که خوب هستند، نتیجه هم بگیرند. در ابتدای فصل به خاطر تغییر در نوع بازی تیم به مشکل بر خوردیم اما کم کم به شرایط مناسبی رسیدیم و تا هفته گذشته توانسته بودیم خودمان را در وضعیت خوبی نگه داریم اما امتیاز بازی هفته قبل را از دست دادیم.

کد خبر 473015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.