۱۰ طرح عمرانی شهرداری تالش افتتاح شد

شهردار تالش گفت: ۱۰ طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری این شهر امروز در پنجمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

شهرام غنی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ۱۰ طرح عمرانی شهرداری تالش شامل بتن‌ریزی، آسفالت معابر، موزائیک فرش، کانیو، کانال، دیواره حفاظتی، احداث پل و اجرای سالن بدنسازی، ساختمان اداری و فضای مکث با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تالش، جمعی از مدیران دستگاه اجرایی این شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت همزمان افتتاح شد.

شهردار تالش افزود: بتن‌ریزی در خیابان شهید احمدی و انشعابات و سایر معابر شهری به مساحت دو هزار و ۷۵۰ متر مربع و آسفالت خیابان‌های نیلوفر و شهید ییلاقی و انشعابات آن به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع اجرا شده است.

غنی زاده ادامه داد: پل دهانه در خیابان شهید مفتح و موزائیک فرش در سطح شهر به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است.

وی عنوان کرد: کانیو در خیابان شهرداری و کوچه شهید قاسمی به طول ۲۰۰ متر و کانال در خیابان‌های شهید مفتح، صبا، ۲۰ متری، جمهوری اسلامی و خیابان جعفر طیار به طول ۱۶۰ متر اجرا شده است.

شهردار تالش خاطرنشان کرد: سالن بدنسازی در محوطه واحد آتش نشانی، ساختمان اداری شهرداری در خیابان انقلاب، دیواره حفاظتی با سنگ مالون در خیابان کرگان‌رود (ضلع جنوب شرقی پل اصلی شهر) به طول ۳۲ متر و ارتفاع شش متر و همچنین فضای مکث در این خیابان از جمله طرح‌های شهرداری بود که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

غنی زاده یادآور شد: برای طرح‌های عمرانی شهرداری تالش در دهه فجر امسال در مجموع اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگان‌رود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 472991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.