جزئیات انتخاب واحد نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

زمان انتخاب واحد نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، معاونت آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان انتخاب واحد نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان این دانشگاه را به روسا و سرپرستان واحدهای استانی ابلاغ کرد.

بر این اساس انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه بر اساس تقویم آموزشی نیم سال دوم سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز گذشته ۱۵ بهمن ماه آغاز شده و این مهلت تا روز ۲۴ بهمن ماه ادامه دارد. دانشجویان این دانشگاه می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

همچنین به منظور ارائه تسهیلات بهتر، انتخاب واحد با تاخیر و حدف و اضافه برای دانشجویان از ۲۵ تا ۲۹ بهمن آغاز می‌شود. ویرایش انتخاب واحد دانشجویان نیز از دوم اسفند آغاز می‌شود و تا ششم این ماه ادامه دارد.

زمان برگزاری امتحانات میان ترم دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از تاریخ ۴ تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد. دانشجویان نیز ۱۱ تا ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ می‌توانند نسبت به حذف اضطراری خود اقدام کنند.

کلاس‌های آموزشی دانشجویان علمی کاربردی، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ پایان می‌یابد و امتحانات دانشجویان از ۲۹ خرداد آغاز می‌شود تا ۱۱ تیر ادامه دارد.

کد خبر 472877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.