واریز ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب فرهنگیان بازنشسته آذر ماه

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۲۹۴ میلیارد ریال سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته آذر ۹۹ عضو این صندوق خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی نیکدل با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آذر ماه ۱۳۹۹، ۲ هزار و ۵۲۲ نفر از دوم آبان تا اول آذر بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: حدود ۸۸ میلیارد ریال این مبلغ را خود فرهنگیان عضو در طی سنوات خدمت واریز کردند و حدود ۲۴ میلیارد ریال آن نیز از محل سهم دولت پرداخت شده و مابقی معادل ۱۸۲ میلیارد ریال حاصل سودآوری فعالیت‌های اقتصادی صندوق ذخیره فرهنگیان است.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کرد: این رقم تمام دریافتی فرهنگیان مذکور نیست زیرا سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ پس از برگزاری مجمع مؤسسه و تقسیم سود بین اعضا به حساب فرهنگیان بازنشسته مذکور واریز و به حساب فرهنگیان عضو نیز منظور می‌شود. بنابراین لازم است فرهنگیان بازنشسته، حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را برای دریافت سود یک ساله فعال نگه دارند.

نیکدل توصیه کرد: اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان پس از بازنشستگی، می‌توانند به عضویت خود در مؤسسه ادامه داده و از سودآوری ناشی از سرمایه‌گذاری‌های کلان، به ویژه در حوزه پتروشیمی بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم

کد خبر 472795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایوب ابراهیمی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام و خداقوت به خبرگزاری ایمنا خواهشا پیگیری بفرمایید چه موقع می خواهند پاداش فرهنگیان بازنشسته را بدهند ما مهر ۹۹ بازنشست شدبم