به خاطر اشتباهات خط حمله و دفاع تنبیه شدیم/ هماهنگی پرسپولیس کار را دشوار می‌کند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اولویت ما کنترل تیم پرسپولیس و بازیکنان با کیفیت آنها در بخش حمله است، باید بیشتری کارایی و کمترین اشتباه را در خط دفاعی داشته باشیم و در بخش حمله از فرصت‌هایی که به دست می‌آید استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان در کنفرانس خبری قبل از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: سیزده هفته از مسابقات لیگ را پشت سر گذاشتیم، از اولین بازی که مقابل نفت مسجد سلیمان بود تا آخرین بازی که در برابر آلومینیوم اراک برگزار شد، تقریباً هیچ مسابقه ساده ای نداشتیم زیرا در لیگ امسال همه تیم‌ها عملکرد خوبی داشتند و مسابقات فشرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم خوب، منظم و با تجربه‌ای است، در چند ساله گذشته کمترین تغییر را روی نیمکت و زمین بازی داشتند که هماهنگی این تیم، بازی را دشوار می‌کند. برای حفظ تراکتور در بالای جدول باید زیاد تلاش کنیم، هفته گذشته برخلاف شایستگی که مقابل آلومینیوم اراک داشتیم بازی را به دلیل استفاده نکردن از فرصت‌ها و نبود دقت در ضربات آخر واگذار کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که در فاصله بین دو بازی سعی کردیم آمادگی ذهنی بازیکنان را بالا ببریم، تصریح کرد: اولویت ما کنترل تیم پرسپولیس و بازیکنان باکیفیت آنها در بخش حمله است، باید بیشترین کارایی و کمترین اشتباه را در خط دفاعی داشته باشیم و در بخش حمله از فرصت‌هایی که به دست می‌آید استفاده کنیم.

چمنیان اضافه کرد: نوع بازی و استراتژی تراکتور تماشاگرپسند است و باعث می‌شود به دروازه تیم حریف برسیم، باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم زیرا مقابل پرسپولیس لحظات تعیین کننده هستند و سرنوشت بازی را ضربات آخر مشخص می‌کند. در لیگ امسال به اندازه کافی به خاطر اشتباهات دفاعی و حمله تنبیه شدیم که امیدواریم در دو بازی آخر نیم فصل اول از این اشتباهات درس گرفته باشیم و با حداکثر امتیاز زمین را ترک کنیم تا در نیم فصل اول با برطرف کردن نقاط ضعف برای نیم فصل دوم آماده شویم.

وی در خصوص محرومین و مصدومین تراکتور در این دیدار گفت: کمیته انضباطی در خصوص سعید مهری تصمیم نهایی را اعلام نکرده است. نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم و او مستحق این محرومیت نیست. حمید بوحمدان را به علت چهار کارته بودن مقابل پرسپولیس نداریم و دو بازیکن مصدوم داشتیم که به تمرینات تیم اضافه شدند و در لیست نهایی حضور دارند.

کد خبر 472773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.