عضویت شهردار کرمان در مرکز پژوهش‌های شورا سبب هم‌افزایی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: عضویت شهردار در مرکز پژوهش‌های شورا برای سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری در شوراها فرصتی واقعی‌تر و مفیدتر فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، محمد فرشاد در همایش آموزش و پژوهش شهرداری‌های استان کرمان که به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: خدمات رسانی سریع، دقیق و علمی شهرداری‌ها به شهروندان سبب شده تا انجام وظایف در این حوزه پژوهش‌محور باشد.

وی ادامه داد: پرهیز از آزمون و خطا، جلوگیری از هزینه‌های مضاعف و افزایش بهره‌وری و کارآمدی را از نتایج مطالعات علمی و پژوهشی مرتبط با وظایف متعدد و متنوع شهرداری‌ها است، شکی نیست که باید از ظرفیت و تجربه نیروهای متخصص درون شهرداری‌ها، مراکز علمی و دانشگاه‌ها، و صاحب نظران و اندیشمندان مقوله‌های مدیریت شهری و اجتماعی استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان افزود: شورای شهر با این رویکرد از تعدادی اساتید صاحب نظر در عرصه مدیریت شهری و همچنین مدیران باتجربه دعوت کرده تا با استفاده از پتانسیل و ظرفیت پژوهشی شهرداری کرمان هم‌افزایی مطلوبی در زمینه فراهم کردن امکان انجام بهینه وظایف و خدمات شهرداری حاصل شود.

فرشاد عضویت شهردار کرمان در مرکز پژوهش‌های شورا را عامل هم‌راستایی و هم‌افزایی دانست و اضافه کرد: با این عضویت برای سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری در شوراها فرصتی واقعی‌تر و مفیدتر فراهم خواهد کرد.

کد خبر 472769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.