اجرای ۱۲۰ هزار تن آسفالت در شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۲۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر اجرا شده است که تا پایان سال به حدود ۲۵۰ هزارتن می رسد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهرداری برای آسفالت معابر در چند جبهه برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی شده است.

وی افزود: تابستان فصل مناسب برای اجرای عملیات آسفالت معابر است، از این رو اینگونه فعالیت‌ها در فصل زمستان با توجه به شرایط آب و هوایی کمتر می‌شود. تابستان سال‌جاری در بخش روکش معابر فرعی و اصلی حدود ۷۰ درصد بودجه معادل حدود ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است و پس از مناسب شدن شرایط آب و هوا، بار دیگر فعالیت را آغاز خواهیم کرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: فعالیت‌ها در چهار بخش آسفالت تراشی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت معابر فرعی و اصلی با استفاده از پتانسیل سازمان عمران و کارخانه‌های آسفالت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر پروژه‌های در دستور کار برای روکش و لکه‌گیری معابر، آسفالت خیابان‌سازی های جدید نیز از دیگر اقدامات عمرانی شهر به شمار می‌آید، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود ۱۲۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر اجرا شده است که تا پایان سال به حدود ۲۵۰ هزار تن می‌رسد.

مظفر با اشاره به سیاست شهرداری در اجرای پروژه‌های آسفالت معابر، گفت: با توجه به افزایش قیمت قیر سیاست شهرداری اصفهان تعمیرات، لکه‌گیری و پرهیز از روکش مجدد است. برای بهبود برنامه‌ریزی جهت آسفالت معابر، برداشت کلی معابر سطح شهر و تعیین میزان خرابی آن‌ها انجام شده است و اولویت بندی و تعیین بودجه برای آن صورت می‌گیرد.

کد خبر 472732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.