اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلانشهر اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: متأسفانه ترافیک ما در بعدازظهر خصوصاً ساعت ۴ تا ساعت ۲۱ شب کاملاً مانند شرایط عادی است که این حجم از تردد در شرایط کرونا دور از انتظار است که نباید میزان رفت و آمد در شهر در چنین شرایطی قطعاً نباید این چنین باشد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح زوج و فرد در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در ساعات ۹ صبح تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۱ شب برابر روال قبلی برقرار است.

وی در خصوص منع تردد شبانه، افزود: منع تردد شبانه همچنان در شهرهای زرد بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد، همچنین بین شهرهای استان منع ترددی نداریم اما تردد از شهرهای زرد به نارنجی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به بالا بودن ترددها در سطح شهر گفت: متأسفانه ترافیک ما در بعدازظهر خصوصاً ساعت ۴ تا ساعت ۲۱ شب کاملاً مانند شرایط عادی است که این حجم از تردد در شرایط کرونا دور از انتظار است که نباید میزان رفت و آمد در شهر در چنین شرایطی قطعاً نباید این چنین باشد به تبع این حجم تردد ترافیک در کلانشهر اصفهان بسیار سنگین است.

وی با اشاره به برخورد پلیس با پلاک‌های مخدوش تصریح کرد: مخدوش کردن پلاک خودرو کمتر شده اما همچنان پلیس با این خودروها به شدت برخورد می‌کند. آمار قابل توجهی هم در برخورد با پلاک مخدوش‌ها درج شده و حتی در برخی موارد این خودروها تا ۴ ماه توقیف شدند. قطعاً مجازات‌های سنگینی در انتظار این دسته از مجرمین پلاک مخدوش وجود دارد.

کد خبر 472703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصور جاوید IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    0 0
    لطفا بگوییدممنوع شدن رفت وآمد خودروها از 9 شب به بعد چه اثری داشته ؟دستکم راه هایی که از جنوب به بلوار کشاورز می رسند تا بامداد هنوز پر رفت و آمدند.
  • امیر IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
    0 0
    اقا من ظهرا باید برم بیمارستان شیفت....دقیقا از طرحم رد میشه ..ینی چی ک تا ساعت ۱۴؟؟