افتتاح ۵ پروژه عمرانی در شهرستان آبدان

به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در آیینی چند طرح عمران شهری و آبخیزداری با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال در بخش آبدان شهرستان دیر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش ایمنا، مصطفی تفضلی نیا در این راستا اظهار کرد: پروژه بوستان امید شهری با مجموعه کامل ورزشی، نمازخانه، آب نما و سرویس‌های بهداشتی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با اشاره به اینکه بهره‌برداری از آسفالت هفت کوچه و معابر شهری با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهر آبدان است،

شهردار آبدان: تعامل مشترک میان شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری آبدان و تداوم این تعامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه چشمگیر و افزایش میزان رضایتمندی عموم شهروندان از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری است که از بدو خدمت در شهرداری این همفکری و هم افزایی با اعضای شورای شهر وجود داشته است.

به گزارش ایمنا، آبدان از توابع شهرستان دیر با ۱۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد که این منطقه قطب تولید گوجه فرنگی در جنوب کشور و استان بوشهر محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 472691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.