سالک: جمهوری اسلامی قطب تعیین کننده اسلامی جهان است

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی قطب تعیین کننده اسلامی جهان است. این موضوع نشان می‌دهد که جهان از حالت دو قطبی خارج شده و قطب اسلامی نیز در جهان با سرعت در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: پدیده جمهوری اسلامی به محوریت ولایت و جانشینی امام زمان (ع) در کنار حکومت‌های دیکتاتوری و سلطنتی جهان سربرآورد و اقتدار ولایت فقیه و نقش رهبری در صلابت جامعه و ایستادگی در برابر ظلم‌های جهانی و افزایش بصیرت مردمی که پشتیبان انقلاب بودند از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی دستاوردهای فراوانی در زمینه علمی، فناوری و دانش بنیان طی چهل سال گذشته کسب کرده است که یکی از مهمترین آن‌ها، قطع دست کشورهای آمریکا، انگلیس و اسرائیل از دخالت در مسائل کشور بود.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار نه شرقی، نه غربی یعنی برهم زدن دو قطب جهانی مارکیسم‌ وکاپیتالیسم و احیای خط توحید و ولایت، یعنی برقراری نظام جمهوری اسلامی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سالک یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی قطب تعیین کننده اسلامی جهان است؛ این موضوع نشان می‌دهد که جهان از حالت دو قطبی خارج شده و قطب اسلامی نیز در جهان با سرعت در حال پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: انحلال گروهک‌های تروریستی القاعده، داعش و تکفیری‌ها در منطقه که رسالت جمهوری اسلامی است و با رشادت و نقش آفرینی فرزند انقلاب یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد. امیدواریم در انتخابات ۱۴۰۰ بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را در اختیار یک دولت حزب الهی و جوان قرار دهیم.

کد خبر 472643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.