۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
گوشی گلکسی M02 رونمایی شد

گوشی گلکسی M02 که دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی، پردازنده مدیاتک و سیستم عامل اندروید ۱۰ است به زودی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ ماه گذشته از گوشی گلکسی M02s و اخیراً نیز از مدل ارزان‌تر آن به نام گلکسی M02 رونمایی کرده است. این گوشی سامسونگ دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی Infinity-V با وضوح تصویر HD+ است و در قسمت بالایی صفحه نمایش نیز یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی تعبیه شده است. گوشی گلکسی M02 دارای ضخامت ۹.۱ میلی متری و وزن ۲۰۶ گرمی است.

پنل پشتی گلکسی M02 دارای بافت خاصی است و باعث می‌شود این گوشی به راحتی در دست نگه داشته شود. علاوه بر این یک دوربین دوگانه با چینش عمودی در این قسمت تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت زیر این دو دوربین فلاش LED قرار دارد.

گوشی ذکر شده به تراشه مدیاتک MT6739W مجهز شده و دارای دو یا سه گیگابایت حافظه رم است. این محصول به صورت پیش فرض با One UI بر پایه سیستم عامل اندروید ۱۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه میکرو SD، حافظه گوشی خود را تا حداکثر یک ترابایت افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی و درگاه میکرو USB تامین می‌شود.

گوشی جدید در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و قرمز، در تاریخ ۹ فوریه در بازار هند عرضه می‌شود. قیمت نسخه مجهز به دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۹۶ دلار ارزیابی شده است. البته این گوشی سامسونگ برای مدت محدودی با قیمت ۹۳ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت نسخه مجهز به سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هنوز مشخص نیست.

کد خبر 472627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.