عملیات احداث ۴۰ طرح‌ها گردشگری در این استان به درازا کشیده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: عملیات احداث حدود ۴۰ طرح گردشگری بدلیل پایین بودن شاخص‌های کسب و کار در این استان به درازا کشیده شده است.

به گزارش ایمنا، سید حسن قاضی عسگر روز سه شنبه در مراسم افتتاح مجتمع گردشگری کوهستان در مبارکه با بیان اینکه زمان تکمیل آنها در دوره مسؤولیت کوتاه ما قرار گرفته است افزود: کار ساخت تعداد زیادی از اینگونه طرح‌ها به درازا کشیده شده است اما بحمدالله این طرح‌ها امروز با همت مدیران شایسته و لایق استان یکی پس از دیگری در حال افتتاح و بهره برداری هستند.

وی با بیان اینکه همه مدیران ادارات در نظام اسلامی باید عملکردی مفیدی از خود ارائه دهند و به دنبال رفع مسائل و مشکلات مردم و باز کردن گره از کار مردم باشند ادامه داد: خدمت به مردم در نظام اسلامی به عنوان یک کار تیمی است که تک تک مدیران موظفند سهم خود را به بهترین شکل ممکن در این سیستم ادا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان اظهار کرد: باید این روحیه که در زمان حاضر در سیستم اداری کشور وجود دارد، بیشتر تقویت شود.

وی ادامه داد: در صورتیکه کارها به خوبی انجام شود به حساب همه مسؤولان نوشته خواهد شد و لذت و افتخار آن نصیب دیگران هم خواهد شد.

قاضی عسگر با اشاره به همکاری و یاری بانک ملی ایران به عنوان شریک در تکمیل طرح مجموعه گردشگری کوهستان و دیگر طرح‌های عمرانی در استان اصفهان اضافه کرد: نمودی حقیقی و واقعی از بانکداری اسلامی در اینگونه طرح‌ها توسط بانک ملی اصفهان به منصه ظهور و نمایش گذاشته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیران باید به تکمیل طرح‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی کمک کنند خاطرنشان کرد: مدیران باید مفید باشند.

سرمایه گذار مجموعه گردشگری کوهستان نیز در گفت و گو با ایمنا با بیان اینکه این مجموعه از ۱۵ سال گذشته با تراشیدن کوه در ۲ بخش اقامتی و تالار پذیرایی احداث شده است، گفت: هتل این مجموعه در مرحله دوم تکمیل خواهد شد.

فریدون رحمانی با بیان اینکه تا کنون ۵۰۰ میلیارد برای احداث این مجموعه هزینه شده است افزود: بهره برداری از این مجموعه مجلل در این موقعیت مکانی و گنجایش و ظرفیت‌های موجود، تحولی را در منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مرحله دوم این مجموعه برآورد شده که پی‌ریزی آن انجام شده که احداث آن تا ۲ سال آینده انجام خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ نفر در مجموعه رستوران و ۲ تالار این مجموعه مشغول به کار خواهند شد گفت: سالن‌های این مجموعه ۸۰۰ نفر ظرفیت دارند که در زمان شیوع کرونا از ۵۰ درصد آنها استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: پارکینگ، پارک کودک، کافی‌شاپ، رستوران، تالار پذیرایی از دیگر امکانات این مجموعه است.

مرحله اول مجموعه گردشگری کوهستان مبارکه با ۵۰ نفر اشتغال مستقیم همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

این مجموعه گردشگری با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، در زمینی به مساحت چهار هزار متر زیربنا و در ساختمانی با سه طبقه ساخته شده و از امکاناتی نظیر رستوران، سالن پذیرایی و تالارها، پارکینگ برخوردار است.

شهرستان مبارکه با ۳۵۰ اثر تاریخی، طبیعی و مذهبی شناسایی شده و ثبت ۳۳ اثر از مجموع آن در فهرست آثار ملی در جنوب غربی استان اصفهان قرار دارد.

کد خبر 472622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.