سینما دست به دعا برای علی انصاریان

هنرمندان و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون ایران برای سلامتی علی انصاریان دست به دعا شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نزدیک به یک سال است که ویروس کرونا در جهان می‌تازد و گرد سیاهی را بر تن بسیاری از مردم جهان پاشیده است. کرونا در ایران هم تاخت و تاز کرد و هر روز با شنیدن آمار تعداد هم‌وطنان مبتلا شده و جان داده، گویی جانی از تن ایران‌ زمین خارج می‌شد. اما داستان کرونا از چهارشنبه هشتم بهمن برای مردم ایران دردناک‌تر شد. در نیمه شب این روز بود که خبر درگذشت مهرداد میناوند بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ دل میلیون‌ها هوادار فوتبال در ایران را شکست.

همین زمان یکی دیگر از چهره‌های محبوب کشور یعنی علی انصاریان نیز در بخش مراقبت‌های ویژه مشغول مبارزه با کرونا بود. مبارزه‌ای که همچنان ادامه دارد و اخبار خوبی از درون رینگ به گوش نمی‌رسد. برخی منابع گزارش کردند که علی انصاریان به خواب مصنوعی برده شده و حتی برخی دیگر از به کما رفتن انصاریان سخن می‌گویند. آنطور که از شواهد پیداست، مرد بازیگوش فوتبال، سینما و تلویزیون گوشه رینگ گیر افتاده است.

علی انصاریان چهره‌ای منحصربه فرد است، زیرا جزء معدود افرادی است که از دنیای فوتبال به دنیای هنر تصویر آمد و درخشید؛ او امسال و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» را دارد. فیلمی که نشست خبری آن در روز اول جشنواره در غیاب علی انصاریان برگزار شد.

از شب گذشته تاکنون بسیاری از چهره‌های سینمایی و هنرمندان به وضعیت وخیم جسمانی علی انصاریان واکنش نشان دادند و از مردم خواستند تا برای سلامتی او و همه بیماران دعا کنند.

یکی از این چهره‌ها نوید محمدزاده بود که با انتشار استوری نوشت: «برای سلامتی علی دعا کنید».

همچنین احسان علیخانی، مجری محبوب تلویزیون نیز با انتشار پستی نوشت: «خدایا به دل مادر علی رحم کن؛ خدا جونم معجزه کن براش؛ علی، داداش، طاقت بیار، خدایا…»

روشنک عجمیان، بازیگری که در چند پروژه با انصاریان همکاری داشت با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: «علی جان عزیز امیدواریم و منتظریم که زودتر خوب بشی و صدات رو بشنویم…»

فرناز امیری، کارگردان سینما هم از مخاطبانش خواست تا برای سلامتی علی انصاریان دعا کنند.

سام درخشانی نیز دیگر چهره‌ای بود که با انتشار عکسی از علی انصاریان نوشت: «رحم کن بهمون، دیگه جونی نمونده».

پریناز کنگری، دستیار کارگردان سینمای ایران هم برای سلامتی علی انصاریان نوشت: «من اعتقادی ندارم که خداوند به من رویایی می‌دهد تا مایوسم کند… او به من رویایی می‌دهد تا با کمک خودش تحقق پیدا کند...

من ایمان دارم بلند میشی، یا علی، با نام نامی حضرت علی (ع) ما چشم انتظاریم، دوستانت همکارات و از همه مهمتر ننه علی منتظره بخاطر اونم که شده زود خوب شو لطفاً.»

غزال نظر، بازیگر تلویزیون و سینما و بسیاری از چهره‌های دیگر سینما و تلویزیون نیز از مخاطبان خود خواستند تا برای سلامتی علی انصاریان دعا کنند.

کد خبر 472497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.