وزارت صمت به دنبال رقابتی کردن خودرو و حذف دلالان از بازار است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال رقابتی کردن خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، علیرضا رزم حسینی در جمع خبرنگاران پس از نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: از آنجا که خودرو موضوع آحاد جامعه است، وزارت صمت برنامه‌های مشخصی برای افزایش تولید خودرو دارد و این مهم علیرغم وجود مشکلات به خوبی در حال انجام است.

وی از توافق با رییس بانک مرکزی درباره بسته مالی موردنیاز خودروسازی‌ها خبر داد و افزود: روند قیمت خودروها در داخل کاهشی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال رقابتی کردن خودرو و حذف دلالان و واسطه‌ها از بازار است که این مهم در حال تحقق است، اضافه کرد: حدود ۲۳ درصد رشد در بخش تولید خودرو در نیمه دوم سال داشته ایم و تا پایان اردیبهشت این رقم به ۵۰ درصد می‌رسد.

رزم حسینی درباره تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان، گفت: تحقیق و تفحص حق نمایندگان است و از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها انجام شده و انشاالله گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در صحن ارائه خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: صادرات فولاد به خوبی انجام می‌شود و رشد خوبی در تولید داشته ایم روند رشد صادرات از دو ماه پیش آغاز شده و فکر می‌کنم روند افزایشی در یک ماه باقی مانده سال ادامه داشته باشد.

کد خبر 472369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.