عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ بهمن ماه

در این بسته خبری از آهک پاشی در سمنان برای مقابله با کرونا تا طرح ابتکاری شهرداری بجنورد در محلات شهر و آماده‌سازی معابر ناحیه عظیمیه قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

طرح ابتکاری شهرداری بجنورد برای احیای تعلق خاطر شهروندی

طرح ابتکاری شهرداری بجنورد برای احیای تعلق خاطر شهروندی و آسیب شناسی محلات، با مشارکت آرای شهروندان ساکن در محلات شهر انجام می‌شود.

آهک پاشی در سمنان برای مقابله با کرونا

حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند سمنان از آهک پاشی ۴۰ تن و ۳۱۰ کیلوگرم آهک در ۱۰ ماه سال ۹۹ در محوطه ریل و کاورها به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی اسلامشهر، در آستانه بهره برداری

با شتاب گرفتن اقدامات تکمیلی بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی اسلامشهر، این بوستان به زودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

پیشرفت ۴۰ درصدی طرح‌های شهرداری بیرجند در بند دره

علی عدل، معاون امور عمرانی شهرداری بیرجند گفت: طرح بند دره بیرجند دهه فجر سال گذشته با حضور استاندار وقت کلنگ زنی و برای اجرای آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که ۴ میلیارد تومان آن سهم شهرداری است.

پرداخت بالغ بر دوهزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد

علی خورشیدی، مدیرکل امور مالیاتی یزد از پرداخت بالغ بر دو هزار و ششصد میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در هشت ماهه نخست سال خبر داد.

فعال سازی شهرداری طبقده در مازندران

احمدحسین زادگان، استاندار مازندران ارتقا روستای طبقده به عنوان ناحیه شهری را بستری برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان این شهر دانست و گفت: شهرداری باید با همکاری شورای اسلامی خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

آغاز مرحله دوم احداث مقبره شهدای گمنام پارک کوهستان سمنان

حجت الله ذوالفقاری، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان از آغاز مرحله دوم احداث مقبره شهدای گمنام پارک کوهستان سمنان خبر داد.

آماده‌سازی معابر ناحیه عظیمیه قزوین

محمد ابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه قزوین از اجرای ۲ هزار مترمربع آماده‌سازی طی دی ماه امسال در معابر ناحیه عظیمیه خبر داد.

بهره برداری از فاز ۴ بوستان خلیج فارس نسیم شهر

علی طلایی، شهردار نسیم شهر گفت: اجرای فاز ۴ بوستان خلیج فارس با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان با کاشت گل و گیاه و راه اندازی سیستم آبیاری مکانیزه و خرید و نصب المان، آماده بهره‌برداری در دهه فجر است.

گردش آب چشمه‌ها در سطح معابر شهر خرم آباد

علیرضا صادقی، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار خرم آباد از طرح ساماندهی گردش آب چشمه‌ها در سطح معابر این شهر خبر داد.

کد خبر 472303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.