عضویت در شورا را نردبان رسیدن به شهرداری ارومیه نمی‌کنم

نایب رئیس شورای شهر ارومیه گفت: عضویت در شورا را نردبان سایر مناصب اعم از نمایندگی مجلس شورای اسلامی یا شهرداری و سایر جایگاه‌های دولتی یا غیر دولتی نخواهم کرد و تا آخرین روز امانتداری، بر این پیمان استوار خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول اصغرزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"فرآیندِ تغییر در مدیریت شهری ارومیه، صاحبان اندیشه را بر آن داشت تا ورودی مؤثر، برای مساعدت در تعیین تکلیفِ پُست شهرداری در فرصت باقیمانده از دوره پنجم شوراها، داشته باشند.

در این میان عزیزانِ سرفراز از حوزه‌های مختلف، با حسن نیت، این کمترین، را نیز با سابقه چهارده سال شورایی و عضویت در بالاترین رده‌های منطقه‌ای و ملیِ این نهاد انتخابی، مورد محبت قرار داده و خواستار اعلام و اعلانِ نامزدی برای تصدی پُستِ شهرداری گردیدند.

از باب فرمایش رضوی (ع) که: " هر کس سپاسگزار خوبیِ بندگان نباشد، سپاسگزار خداوند بزرگ مرتبه نخواهد بود " با سپاس از همه عزیزان و بیان مختصر دلایل عدم ورود به تصدی‌گری شهرداری ارومیه، نکاتی را ارائه می‌دارم:

با اذعان به داشتن تجربه و تحصیلات و مطالعات مرتبط با مدیریت شهری و تعاملات گسترده در سطوح مختلف و ارجاع عموم به سابقه حضور در رقابتِ جدی برای مدیریت شهری در سال ۹۱، شهر ارومیه را دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای می‌دانم که با مدیریت افراد شاخص ملی و بین‌المللی بومی، که در اقصی نقاط مدیریت‌های کلانِ کشور حضور دارند، می‌توان به جایگاه بالاتری فارغ از تنگ نظری‌ها و از مدیریت فردمحور به مجموعه‌ای با تفکر جمع محور، رسانید!

در مصاحبه بعد از ثبت نام انتخابات شوراها در فروردین ۹۶ به صراحت اعلام داشته‌ام که دوره پنجم شوراها را در صورت کسب اعتماد مردمِ شریف، نردبانِ سایر مناصب اعم از نمایندگیِ مجلس شورای اسلامی یا شهرداری یا سایر جایگاه‌های دولتی یا غیر دولتی نخواهم کرد و تا آخرین روزِ امانت داری بر این پیمان استوار خواهم بود.

در فرصتی مناسب عناوینِ پشتیبانی، حمایت و نقد و تذکرات خود را از سکاندارانِ شهرداری در این چهارده سال که تصویر آخرین آن را ارائه نموده‌ام، جهت اطلاع شهروندان و صاحب نظران، منتشر خواهم نمود.

این برهه از مدیریت شهری را موقعیتی برای تبدیلِ تهدیدهای فرضی و بالقوه به فرصت‌های دست یافتنی و بالفعل دانسته و این اطمینانِ خاطر را به شهروندان محترم و پرسنل خدوم شهرداری می‌دهم که شورای اسلامی شهر، با اتفاق آرا و با استفاده از ظرفیت‌های پیش گفته، مناسب‌ترین تصمیم را برای عبور از شرایط خاصِ کنونی اتخاذ خواهد نمود!

و در نهایت: عَلَی اللهِ فی کُلِ الامورِ تَوَکُلی و بِالخَمسِ اَصحابِ الکِساءِ تَوَسُلی. "

کد خبر 472279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.