مسئولان با شهردار اهواز که منشأ مشکلات فراوانی شده برخورد کنند

عضو شورای شهر اهواز گفت: انتظار می‌رود همانگونه که در آذرماه سال ۹۸ مسئولان ذی ربط شورا را از انجام وظیفه قانونی منصرف کردند اینک نیز با شهرداری که منشأ مشکلات فراوانی برای شهر و شهرداری شده و دایره ادبیات نامناسب و تفرقه افکنانه اش به اقوام شریف خوزستان نیز سرایت کرده برخورد لازم بشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجعفر فلسفی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اگر روزی که شهردار محترم اهواز شیپور جنگ را به صدا درآورد؛ با پیام‌های تهدیدآمیز شوراییان را مخاطب قرار نمی‌داد و با عبارات نامناسب فضا را ملتهب نمی‌کرد، بدون شک برخی به خود جرأت نمی‌دادند بی مهابا یک عضو پرسشگر شورا را به جرم چند تذکر قانونی مورد هجمه سنگین و ناجوانمردانه قرار داده تا بلکه از ادامه راه منصرف شود.

انتظار می‌رود همانگونه که در آذرماه سال ۹۸ مسئولان ذی ربط شورا را از انجام وظیفه قانونی منصرف کردند اینک نیز با شهرداری که منشأ مشکلات فراوانی برای شهر و شهرداری شده و دایره ادبیات نامناسب و تفرقه افکنانه اش به اقوام شریف خوزستان نیز سرایت کرده برخورد لازم بشود.

از طرفی شورای شهر طی چند روز آینده آزمون سختی را در پیش دارد که امید داریم به مدد الهی از آن سربلند بیرون بیاید؛ باید به جد مراقب بود تا حاشیه‌ها بر متن غلبه نکند و دلسوزان شهر و به ویژه صاحبان اندیشه و قلم مسیر را برای انجام درست این مهم فراهم کنند. "

کد خبر 472274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.