ساختمان جدید پایگاه اورژانس ۱۱۵ جندق افتتاح شد

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساختمان جدید پایگاه اورژانس ۱۱۵ جندق از توابع شهرستان خوروبیابانک با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه فجر، ساختمان جدید پایگاه اورژانس ۱۱۵ جندق از توابع شهرستان خوروبیابانک با حضور استاندار اصفهان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پایگاه امدادی سه راهی جندق حدود سال ۱۳۹۰ تأسیس شد، اما تا مدتی پیش در یکی از ساختمان‌های اداره راه و شهرسازی خور وبیابانک مستقر بود و سال گذشته خَیری از خیریه علی‌ابن موسی‌الرضای اصفهان برای احداث ساختمان این پایگاه اعلام آمادگی کرد و کلنگ احداث آن در همان زمان بر زمین زده شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: احداث این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیریه حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) به پایان رسید و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد و تجهیزات زیستی و رفاهی آن نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان از محل امور خیریه مرحوم حاج محمد باقر واحدی خریداری و به پایگاه تحویل داده شد.

کد خبر 472248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.