چگونگی حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی توضیحاتی درباره نحوه حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی به دو شکل حضوری و مجازی ارائه کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث آریا، خشایار نیکزادفر درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، بیان کرد: طبق تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه‌های گردشگری کشور و برنامه‌ریزی به‌عمل آمده، این رویداد با رویکرد سفر هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هم‌زیستی با ویروس کرونا ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در ۱۲ هزار متر و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

او با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تصریح کرد: به‌دنبال انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مرتبط در این زمینه، رعایت دستورالعمل‌های برگزاری نمایشگاه‌ها در دوران شیوع بیماری و حفظ سلامت غرفه‌داران و بازدیدکنندگان، بازدید حضوری از نمایشگاه فوق‌الذکر به شکل کنترل شده و با انجام پیش‌ثبت‌نام در قالب سهمیه‌های محدود روزانه امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی ادامه داد: بر همین اساس لازم است که متقاضیان و علاقه‌مندان برای حضور در دو بخش حضوری و مجازی در سایت مجری نمایشگاه به آدرس www.ihcx.ir ثبت‌نام کرده و ضمن احراز هویت با صدور کارت بارکددار بر اساس ظرفیت هر سالن امکان بازدید داشته باشند. همچنین برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی به شماره ۹-۸۸۶۷۸۹۴۶ تماس بگیرند.

وی تأکید کرد: در صورت وقوع شرایط فوق‌العاده و عدم امکان برگزاری حضوری نمایشگاه پیش‌رو، مبتنی بر شرایط حاکم بر انتشار ویروس کرونا و مصوبات ستاد مقابله با کرونا در آن ایام خاص، امکان انعطاف در برگزاری نمایشگاه لحاظ شده است تا تحت این شرایط تمرکز اصلی بر بخش مجازی باشد.

کد خبر 472202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.