بررسی بودجه آموزشی ۱۴۰۰ در کمیسیون آموزش و تحقیقات

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برای پرهیز از موازی کاری در مواردی که کمیسیون آموزش ورود می‌کند، شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود نداشته باشد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون ابتدا «شیوا قاسمی پور» و «احمد نادری» برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان در برابر خشونت و محمد مهدی زاهدی و روح الله متفکر آزاد برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات انتخاب شدند.

وی افزود: دستور کار بعدی کمیسیون، بحث و بررسی در خصوص مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که در نشست امروز تأکید شد برای پرهیز از موازی کاری در مواردی که کمیسیون آموزش ورود می‌کند، شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود نداشته باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون آموزش تأکید داشتند که شأن شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست گذاری بوده نه قانونگذاری لذا در موضوعاتی که کمیسیون آموزش زودتر به آن ورود می‌کند، شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید ورودی داشته باشد.

وی یادآور شد: دستور کار دیگر کمیسیون، بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در حوزه آموزش و پرورش و حوزه آموزش عالی بود که مصوبات بسیار خوبی در لایحه ۱۴۰۰ برای این دو حوزه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 472112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.