کاهش تدریجی آلاینده‌های‌ جوی تا اواخر روز دوشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان فراهم است، اما از امروز تا اواخر روز دوشنبه به دلیل موج ناپایدار و ضعیف شرایط آلودگی هوا به طور موقت برطرف خواهد شد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار طی امروز بر روی آسمان استان اصفهان، افزود: در بسیاری از مناطق استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پایداری جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان، تصریح کرد: شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در اصفهان فراهم است، اما از اواخر وقت امروز تا اواخر دوشنبه به دلیل موج ناپایدار و ضعیف شرایط آلودگی هوا به طور موقت برطرف خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۳ تا ۵ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان گفت: از روز سه‌شنبه با استقرار جوی پایدار مجدداً شرایط برای آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیا است.

کد خبر 472099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.