پرونده باغات با جلسه هم‌اندیشی هم به سرانجام نرسید

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: موضوع باغات در جلسه هم اندیشی هم به نتیجه نرسید و رئیس شورا نگذاشت در پایان جلسه رأی گیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علیخانی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران در تذکری به هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران با وجود بحث‌های زیادی که شد، نتیجه‌ای در برنداشت و در پایان جلسه اجازه رأی گیری داده نشد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه وقت اعضا گرفته شد اما این موضوع بلاتکلیف باقی مانده و زیبنده نیست که این گونه برخورد شود و امیدواریم این موضوع ادامه پیدا کند و به نتیجه برسد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر هم در توضیح این تذکر گفت: این موضوع همچنان نیاز به بحث و بررسی دارد و اطلاعات ما باید به گونه باشد که به تصمیم گیری برسیم اما در جلسه امروز نتوانستیم همدیگر را قانع کنیم.

به گزارش ایمنا موضوع مورد اختلاف شورای شهر تهران درخصوص باغات مربوط به پرونده‌هایی است پس از سال ۸۹ به شورا محول شده، که برخی از اعضا معتقدند به این پرونده‌ها ورود نشود و به مناطق بازگردد.

دو هفته پیش نیز حسن خلیل آبادی در تذکری اعلام کرده بود: تصمیم بر این شد کمیسیون حقوقی، کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در این زمینه تصمیم‌گیری کنند، اما تاکنون نتیجه ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه همچنان شاهد آن هستیم که برخی از این پرونده‌ها به دستور جلسه بازگشته که این امر خلاف رویه حقوقی، منطقی و مغایر با وظیفه‌ای است که برعهده ما گذاشته شده است.

به اعتقاد این عضو شورای شهر تهران رسیدگی به مواردی که در دوره پیش از ما به آن پرداخته و برای آن تصمیم‌گیری شده است، برای شهرداری هزینه ایجاد می‌کند، چراکه شهرداری باید خسارت پرداخت کند و به صلاح شهر نیست. از این رو در این خصوص تذکر دادم اما همچنان پاسخی از هیأت رئیسه دریافت نکرده‌ام.

کد خبر 472087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.