۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
جریمه بایرن مونیخ به خاطر تتو!

زیر پا گذاشتن قوانین توسط برخی فوتبالیست‌ها خبری است که کم و بیش در رسانه ها شنیده می شود و این بار کورنتین تولیسو به خاطر تخطی از قوانین توسط بایرن مونیخ جریمه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کورنتین تولیسو هافبک فرانسوی تیم بایرن مونیخ به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین و دستورالعمل‌های تصویب شده در رابطه با ویروس کرونا از ترکیب این تیم به طور موقت کنار گذاشته شد.

به تازگی مدیران باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده اند که به دلیل بی مبالات بودن تولیسو و نادیده گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی تعیین شده به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا، او را به طور موقت از ترکیب تیم کنار گذاشته‌اند. چند روز پیش بود که تصاویری از تولیسو در فضای مجازی در حال حک کردن تتو روی بدنش منتشر شد.

تولیسو که باید به دلیل رعایت پروتکل‌های مربوطه در خانه می‌ماند و از انجام فعالیت‌های مخاطره‌آمیز خودداری می‌کرد، برای حک کردن یک تتو تازه روی بدن خود به محلی مراجعه کرده بود و چندی بعد تصاویر حضور تولیسو در آنجا در فضای مجازی پخش شد تا به این ترتیب هافبک بایرن مونیخ با تنبیه این باشگاه مواجه شود.

سران باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده‌اند که تمامی قوانین و دستورالعمل‌های لازم به بازیکنان ابلاغ شده است و انجام فعالیت‌های اینچنینی که به نوعی نقض قوانین محسوب می‌شوند به هیچ عنوان پذیرفته نیست. تولیسو نیز در پیامی به دلیل رفتار اشتباه خود عذرخواهی کرده بود.

کد خبر 472072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.