نصر اعلام کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه برای اصفهان در یک دوره چهارساله

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان روزهای اوج خود را سپری می‌کند و علی‌رغم تمام مشکلات قطار سرعت و پیشرفت تعالی شهر را به پیش می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی امروز _یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۹_ در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی در منطقه ۱۲ امید و امیدواری در دل مردم ایجاد شد؛ برای گرامیداشت و اهمیت بخشی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، باید زمینه تسهیل شرایط زندگی مردم فراهم شود.

وی تاکید کرد: مردم انتظار دارند به زیست، معیشت، شغل و امور زندگی آنها توجه شود؛ البته مردم ثابت کردند که در تمام عرصه‌ها حضور ایثارگرانه داشته‌اند و وفاداری آنها قابل توجه و چشمگیر بوده، بنابراین مسئولان نیز باید بیشتر به امور مردم بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همه باید به حقوق مردم توجه کنند و حقوق مردم و مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بیش از آنچه مسئولان به مردم التفات داشته باشند، مردم به مسئولان توجه داشته‌اند.

نصر اصفهانی تاکید کرد: شهرداری اصفهان روزهای اوج خود را سپری می‌کند و علی‌رغم تمام مشکلات قطار سرعت و پیشرفت تعالی شهر را به پیش می‌برد.

وی با اشاره به تقدیم بودجه ۸ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومانی شهرداری و سازمان‌های وابسته و شرکت‌های تحت پوشش به شورای اسلامی شهر، اظهار امیدواری کرد: تا پایان بهمن ماه یا نهایت دهه اول اسفندماه این بودجه به تصویب برسد تا با آغاز سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوشایندی در شهر رقم بخورد.

وی با بیان اینکه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اتفاقات خوبی در شهر رقم خورده که همه در جریان امور هستند، افزود: با توجه به تقدیم بودجه سال آینده، بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان در دوره پنجم شورا از مردم دریافت و برای آنها هزینه می‌شود، در واقع ۲۰ هزار میلیارد تومان فعالیت در شهر انجام شده و خواهد شد؛ خدمت به مردم با شعار محقق نمی‌شود، بلکه باید در میدان عمل حاضر شد.

نصر اصفهانی ادامه داد: از خود گذشتگی، استقامت و ایثار شهدا آرامش و اقتدار امروز ایران را رقم زد؛ خانواده آنها امروز انتظار دارند مشکلات مردم توسط مسئولان به خوبی پیگیری شود.

کد خبر 472062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.