تحویل ۱۲۱۶ کلاس درس در دو سال گذشته به آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: طی دو سال گذشته حدود ۲۱۰ پروژه آموزش و پرورش با هزار و ۲۱۶ کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان و دانش آموزان شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سیدمهدی میربد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته حدود ۲۱۰ پروژه آموزش و پرورش با هزار و ۲۱۶ کلاس درس تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان و دانش آموزان شد.

وی با بیان اینکه محور اصلی فعالیت نوسازی تکمیل پروژه‌های نیمه تمامی است که تعهدات خیران تمام شده و سهم دولت باقی مانده بود، افزود: ۸۰ درصد پروژه‌های تحویل داده شده با مشارکت خیران احداث شده است و خوشحالیم که فارغ از شرایط اقتصادی، خیران همواره به آموزش و پرورش توجه دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به اینکه حذف مدارس خشت و گلی اولویت مهم وزارت آموزش و پرورش بوده است، تصریح کرد: این مهم سال گذشته در استان اصفهان محقق شد و اکنون هیچ مدرسه خشت و گلی در استان نداریم. همچنین هیچ مدرسه‌ای در استان نداریم که برای گرمایش از بخاری نفتی استفاده کند، هرجایی که زیرساخت‌های لازم بوده بخاری‌های نفتی حذف شده است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد صنعتی سازی در مدارس در مناطق صعب‌العبور و دوردست در دستور کار قرار گرفته که تعدادی به بهره برداری رسیده است، افزود: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در طراحی و ساخت مدارس نیز در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: در راستای طرح ملی آجر به آجر، پویش محرمی به نتیجه رسید و یک مدرسه جایگزین مدرسه کانکس در بوئین و میاندشت در غربی‌ترین نقطه استان احداث شد. در عین حال که مشارکت عموم مردم در مدرسه سازی و دغدغه‌مند کردن مردم را در دستور کار داریم امیدواریم با حمایت‌های مردمی، خدمت‌گذار آینده سازان کشور باشیم.

کد خبر 471962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.