رهبر: هرچه پیش می‌رویم، نظام نیرومندتر می‌شود

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز، نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴۲ سال روی پای خود ایستاده و هرچه پیش می‌رویم به لطف خدا نیرومندتر می‌شود.

محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر روز استقلال ایران و برقراری جمهوری اسلامی است و ایران امروز به هیچ قدرت بیگانه‌ای وابسته نیست؛ این یعنی شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق یافته است هرچند سرمایه‌های عظیمی برای رشد انقلاب اسلامی مصرف شد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی به عنوان نماد استقلال مشهور است و بسیاری از کشورها مانند عراق، سوریه و یمن که در گذشته به بیگانگان وابسته بودند در پرتوی جمهوری اسلامی و مجاهدت مردان این سرزمین، دست بیگانگان از کشورشان قطع شده است و با پیروزی انقلاب اسلامی برخی کشورهای منطقه نیز استقلال یافتند.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: در زمان رژیم پهلوی، برخی معتقد بودند که ایران باید سراسر غربی شود، اما امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی، در عرصه‌های مختلف علمی و دفاعی دستاوردهای عظیمی کسب کرده است.

رهبر یادآور شد: امروز، نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴۲ سال روی پای خود ایستاده و هرچه پیش می‌رویم به لطف خدا این نظام نیرومندتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیاز داریم که مسئولان اقتصادی کشور و دستگاه‌های نظارتی بر تامین معیشت مردم توجه بیشتری داشته باشند زیرا مردم ایران تحت فشارهای ناشی از شیوع بیماری کرونا و کاستی‌های اقتصادی قرار گرفته‌اند. مسئولان باید قدر مردم ایران را بدانند؛ زیرا در هیچ کجای دنیا مردمی مانند ملت ما، صبور و انقلابی نیست.

کد خبر 471938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.