تراکتور ۰ _ آلومینیوم اراک ۱ / آلومینیوم شگفتی ساز شد

تیم فوتبال تراکتور در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بازی را به آلومینیوم وا گذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز شنبه_ ۱۱ بهمن ماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم فوتبال آلومینیوم اراک بود که این دیدار

دیدار تیم‌های تراکتور و آلومینیوم

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داوران: کمیل غلامی، رامین بابایی، محمد شاکر و احمد کاظم‌لو

کمک داوران پشت دروازه: وحید صالحی و رضوان سرشار

ناظر: نادر جعفری

ترکیب تراکتور: حبیب فرعباسی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، محمد مسلمی‌پور، حمید بوحمدان، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد قادری و محمد عباس‌زاده.

مربی: عباس چمنیان

ترکیب ماشین سازی: حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، شاهین توکلی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، سید مهدی حسینی، میثم آقایی، امید سینک و حامد پاکدل.

سرمربی: رسول خطیبی

کارت زرد:

تراکتور: محمدرضا خانزاده (دقیقه ۱۵)، میلاد فخر الدینی (دقیقه ۳۱)، مهدی تیکدری (دقیقه ۴۵)، بوحمدان (دقیقه ۹۵)

آلومینیوم اراک: امید سینگ (دقیقه ۲۷)، حامد پاکدل (دقیقه ۴۵)، شاهین توکلی (۸۷ دقیقه)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

آلومینیوم اراک: امید سینگ (دقیقه ۴۳)

شرح بازی:

پیش از بازی یک دقیقه سکوت برای مهرداد میناوند صورت گرفت. در این بازی شجاعی به علت شکستگی که اخباری از ناحیه بینی در بازی قبل پیدا کرده بود ترجیح داد از حبیب فر عباسی در بازی استفاده کند، محمدی و دژاگه به علت مصدومیت ومهری و هخامنش به علت محرومیت تیم خود را در این دیدار همرای نخواهند کرد. بازی تا دقیقه ۱۵ در اختیار تراکتور پیش رفت است، این تیم توپ و میدان را در اختیار دارد ولی فقط یک موقعیت خطرناک داشته است. احسان حاج صفی در چند صحنه از بازی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته، در دقیقه ۳۹ شاگردان خطیبی مدتی روی دروازه تراکتور فشار آوردند که در نهایت فر عباسی خروج اشتباه داشت و با خطا روی بازیکن حریف یک پنالتی داد و گل نخست آلومینیوم به ثمر رسید. داور سه دقیقه وقت اضافه برا ی نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با نتیجه یک بر هیچ به نفع آلومینیوم به پایان رسید.

بیشتر دقایق نیمه دوم در میانه‌های زمین جریان داشت و بازی جذابی شاهد نبودیم، در دقایق ۶۶ تراکتور برای جبران گل خورده جلو آمده که آلومینیوم صاحب ضد حمله می‌شود ولی از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کند. در دقایق آخر نیمه دوم تراکتور حملاتی خطرناک روی دروازه آلومینیوم انجام داد که بی ثمر بود، داور شش دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که درنهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم اراک تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: بازیکن تراکتور توپی روی دروازه آلومینیوم اراک فرستاد که ضربه برگردان عباس زاده با بد شانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۳۳: مسعود شجاعی روی یک ضربه آزاد ارسالی روی دروازه آلومینیوم انجام داد که ضربه سر عباس زاده بازهم به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۳: تراکتور صاحب یک موقعیت خطرناک شد که شوت بازیکن این تیم از زیر دستان دروازه بان عبور کرد ولی دفاع آلومینیوم اراک اجازه نداد گل تساوی وارد دروازه این تیم شود.

دقیقه ۷۶: بازیکن تراکتور با دروازه بان آلومینیوم تک به تک شد که حین پور حمیدی این توپ را دفع کرد.

دقیقه ۸۷: احسا ن حاج صفی شوتی به سمت دروازه آلومینیوم زد که با دخالت حمزوئی گلر توپ را برگشت داد و شوت بعدی حمزوئی به بیرون رفت.

دقایق گل:

دقیقه ۴۳: امید سینگ از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر رساند.

کد خبر 471877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.