یک دهنه مغازه نقاشی خودرو در آستارا طعمه حریق شد

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر آستارا از آتش سوزی یک دهنه مغازه نقاشی خودرو در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

بابک لطف جویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش سوزی یک باب مغازه نقاشی خودرو در ساعت ۱۲:۳۲ ظهر امروز به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله هفت آتش نشان به همراه سه دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام و با آتش سوزی یک دهنه مغازه نقاشی خودرو در کمربندی آستارا به اردبیل، مواجه شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا ادامه داد: آتش نشانان بعد از حدود ۳۵ دقیقه تلاش آتش را مهار و از سرایت و گسترش حریق به مغازه‌های همجوار جلوگیری کردند.

لطف جویی گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، اما تمامی لوازم و تجهیزات مغازه نقاشی خودرو در آتش سوخت و مقداری از سقف مغازه‌های همجوار دچار حریق شد.

وی علت آتش سوزی مغازه نقاشی خودرو را مشتعل شدن بخاری گازی در کنار تینر و رنگ عنوان کرد و گفت: متأسفانه این مغازه فاقد بیمه آتش سوزی بود.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردار آستارا به شهروندان توصیه کرد؛ با رعایت نکات ایمنی، از قرار دادن مواد قابل اشتعال در کنار بخاری خودداری کنند. و نصب کپسول آتش نشانی، تهویه هوا و بیمه آتش سوزی را جز اولویت‌های اصلی محل کسب و کار خود قرار دهند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، پنج خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و یک تانکر آب‌رسان فعالیت می‌کند

کد خبر 471874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.