«سینمایش» ویژه جشنواره فیلم فجر۳۹ روی آنتن شبکه نمایش

برنامه «سینمایش» ویژه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در ایام برگزاری جشنواره امسال، هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «سینمایش» در قالب یک برنامه بیست دقیقه‌ای هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

عطا جاوید، تهیه‌ کننده این برنامه اظهار داشت: برنامه امسال در قالب «مجله تخصصی سینمایی» ساخته شده که دربردارنده آیتم‌های گوناگون و مختلف است. «سینمایش» شامل بخش‌های «حکایت سیمرغ» که به مرور رویدادهای سی‌وهشت دوره پیشین جشنواره می‌پردازد و هر شب، چهار دوره را بررسی می‌کند، «برگزیدگان سیمرغ» که به رکوردداران اخذ سیمرغ در تاریخ جشنواره می‌پردازد، «پیشکسوتان» که به پنج پیشکسوت مرد و زن در حوزه سینما می‌پردازد و بخشی هم مربوط به مصاحبه با عوامل فیلم‌ها است.

وی ادامه داد: در بخش «نقد سیمرغ»، کمال پورکاوه منتقد ثابت است و بعد از اکران هر فیلم و گفت‌وگوی عوامل، به تحلیل اثر می‌پردازد. بخشی هم برای گفت‌وگوی مردمی در نظر گرفتیم که هم در مقر جشنواره و هم در سینماهای مردمی با مخاطبان گفت‌وگو خواهیم کرد.

این تهیه‌ کننده گفت: مجری این برنامه، «ساره جامعی» است و باید بگویم که برنامه امسال ما برخلاف سال گذشته، یک برنامه گفت‌وگو محور نیست.

کد خبر 471859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.