واگذاری ۱۱۹۳ انشعاب آب در ده ماهه نخست سال

مدیر امور آبفای خواف از واگذاری یک هزار و ۱۹۳ انشعاب آب در ده ماهه نخست امسال به متقاضیان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف، حسن رضائیان اظهار کرد: میزان انشعابات آب واگذار شده به متقاضیان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۱۹۳ انشعاب بوده است.

وی به میزان مطالبات اشاره کرد و گفت: ۵۲ میلیارد ریال مطالبات از مشترکین وجود دارد که جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر نیاز است شهروندان عزیز نسبت به پرداخت به موقع قبوض آب بها اقدام نمایند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف با بیان اینکه امسال سه هزار و ۱۰۰ مورد اتفاقات در شبکه توزیع آب رفع شده است، تصریح کرد: در این مدت دو هزار و ۵۵۴ مورد اتفاقات در خطوط انتقال، و انشعابات نیز برطرف شده است.

رضائیان با اشاره به فرسودگی در شبکه توزیع و خطوط انتقال روستایی و شهری به ترتیب به میزان ۵۰ و ۳۰ درصد اعلام کرد طول خطوط انتقال آب در این شهرستان ۴۲۰ کیلومتر و طول شبکه توزیع ۸۳۷ کیلومتر می‌باشد که در بازه زمانی اعلام شده ۳۳.۵ کیلومتر شبکه توزیع مورد اصلاح قرار گرفت.

وی نیز در پایان تاکید داشت در خصوص یک هزار و ۲۵۷ رشته انشعاب نوسازی کامل انجام شده است که این اصلاح شبکه توزیع و نوسازی انشعابات خطوط انتقال با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع)، بنیاد نیکوکاری ابراهیمی و همچنین مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خواف بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف یادآور شد: در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری از اقدامات اصلاحی و عمرانی بیشتری در شهرستان از طریق مشارکت‌ها خواهیم بود.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف در شرق کشور و همسایه با کشور افغانستان با ۴۸ هزار و ۵۴۵ مشترک در ۵ بخش شهری و ۴ بخش روستایی است و ۸۰ روستا هم تحت پوشش امور آبفای خواف هستند.

کد خبر 471743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.