۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰
ماجرای آژیر خطر در تهران + فیلم

در برخی مناطق غرب تهران، صدای آژیر خطر شنیده شده است.

به گزارش ایمنا در ویدئویی که ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده برخی کاربران مدعی شده‌اند صدای ممتد آژیر خطر در برخی مناطق تهران شنیده می‌شود.

شنیده شدن آژیر در مناطقی از غرب تهران و همچنین هولدینگ تعدادی از پروازهای ورودی به فرودگاه امام خمینی روی تهران این شائبه را برای برخی از رسانه‌ها به وجود آورده که شاید این دو موضوع به هم ارتباط داشته باشد. در این میان برخی رسانه‌ها مدعی هستند صدای آژیر خطر ارتباطی به هواپیمای ترکیه‌ای ندارد.

بخوانید:  تکذیب سقوط هواپیمای مسافربری در فرودگاه امام خمینی

لحظاتی پیش حمید رضا گودرزی معاون امنیتی استانداری تهران در گفت و گویی اعلام کرد: سیستم صوتی یکی از سازمان‌ها در شهرک آزمایش دچار اختلال شده که همین موضوع موجب شنیده شدن این صدا در آن منطقه شده است. وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز این سیستم صوتی خاموش شده است.

بخوانید: صدای آژیر تهران به دلیل اختلال سیستم صوتی بود

کد خبر 471700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 4
    شوخی کردیم باهمدیگراختلال کردیم افرین برشما
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    0 1
    بارون کجا بود خراب کاریه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    1 1
    درودبرشمااین فرم حوادث که باعث رعب ووحشت مردم که میشه مسئولین لطف کنن برنامه ای بنام هرچندوقت یکبارسرویس کنن تاباروح وروان مردم بازی وباعث وحشت خانواده هانشونداین صداهاشایدجووناروفقط بفکروادارکنه ولی به امثال بنده که درسالهای پرتنش جنگ بودیم صدای وحشتناکیه چون معلوم نبودصدام ملعون اینبارقرعه رابنام کجامیفرسته امیدوارم وخواهشاکارنشه که باعث آزارمردم بشه سپاس ازوقتیکه برای خواندن این متن میگذارید