تقابل حیاتی ذوب آهن و نساجی / رحمان رضایی در شهر خود پیروز می شود؟

در ایستگاه سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف نساجی مازندران می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان امروز (جمعه ۱۰ بهمن) از ساعت ۱۵ در قائمشهر به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

ذوبی ها هفته گذشته در یک دیدار خانگی برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. آنها در حال حاضر از ۱۲ بازی ۸ امتیاز دارند و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند.

در آن سوی میدان نساجی‌ها که از هفته گذشته سرمربی خود را تغییر دادند و مجید جلالی روی نیمکت این تیم نشست، هفته گذشته برابر تیم شهر خودرو با نتیجه ۱ بر صفر شکست خوردند. آنها از ۱۲ بازی که انجام داده‌اند، ۹ امتیاز دارند و در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

با توجه به جایگاه دو تیم در جدول، هر دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی هستند. ذوبی ها که همچنان بردی نداشته‌اند و سرمربی آنها در خطر اخراج قرار دارد می‌توانند با پیروزی در این دیدار اولتیماتوم رحمان رضایی را به تأخیر بیاندازند و یک پله نیز در جدول صعود کنند. از سوی دیگر مجید جلالی که دومین بازی خود روی نیمکت نساجی را تجربه می‌کند، نمی‌خواهد باز هم شکست بخورد و آنها نیز می‌توانند با پیروزی برابر ذوب آهن جایگاه خود در این رده از جدول را تثبیت کنند.

سایر دیدارهای امروز در هفته سیزدهم (جمعه ۱۰ بهمن ساعت ۱۵):

سایپا _ گل گهر سیرجان

نفت مسجد سلیمان _ استقلال

کد خبر 471582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.