توزیع دفترچه «فرصت‌های سرمایه گذاری» در گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: برای پیشرفت و توسعه شهر باید سرمایه گذار جذب کنیم چرا که پیشبرد پروژه‌های شهری در گرو این موضوع است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت شهرداری است، اظهار کرد: با آغاز فعالیت خود در مجموعه مدیریت شهری ۳۰ پروژه ناتمام در شهر گلپایگان وجود داشت که در تمامی این سال‌ها با تلاش و همت تمامی افراد در مجموعه شهرداری بخشی از این پروژه‌ها تکمیل شده است و برای اتمام مابقی پروژه‌های ناتمام تا پایان این دوره تلاش می‌کنیم.

وی گفت: برای پیشرفت و توسعه شهر باید سرمایه گذار جذب کنیم چرا که پیشبرد پروژه‌های شهری در گرو این موضوع است که در این زمینه فرش قرمز شهرداری گلپایگان برای حضور سرمایه گذار پهن است.

شهردار گلپایگان افزود: برای تسهیل سرمایه گذاری در گلپایگان دفترچه فرصت‌ها آماده شده است تا سرمایه‌گذاران با آگاهی از ظرفیت و پتانسیل‌های این شهر اقدام کنند البته در دوران پسا کرونا همایش و اطلاع رسانی از این دفترچه از طریق فضای مجازی و توزیع کتابچه انجام می‌شود.

وی گفت: با همکاری شورای شهر در تسهیل مسیر و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران تلاش می‌کنیم تا هم فرصت‌های طلایی برای شهر و هم سرمایه گذاران ایجاد شود.

شکرزاده خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ طبقاتی از مطالبات به حق شهروندان برای کاهش بار ترافیکی شهر بود. این پروژه در اردیبهشت ماه سال جاری در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع و با زیربنای شش هزار و ۸۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد و اکنون توسط بخش خصوصی در چهار طبقه در حال ساخت است و تا پایان دوره پنجم شوراهای اسلامی بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 471550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.